با توجه به ماهیت بامیلو و این که درواقع محصولاتی که می فروشه مال خودش نیست ، گاهی پیش میاد که تامین کننده ها اجناس بی کیفیت ارسال کنند به بامیلو.رفتار بامیلو در برخورد با بی کیفیتی ها برای من خیلی جالب بوده.چند نمونشو بذارین تعریف کنم.

یه بار با توجه به کد تخفیف های خوبی که از ربات بامیلو گرفته بودم مقدار زیادی خرید کردم و روی اون خریدم برای این که به مبلغ تعیین شده تو کد خرید برسم مجبور شدم یه جاکلیدی هم بخرم!

وقتی بسته دستم رسید دیدم رنگ اون جاکلیدی با چیزی که می خواستم یکی نیست.لازم به ذکره که قیمت اون جاکلیدی کلاً 1700 تومن بود! ایمیل زدم به پشتیبانی گفتم جاکلیدیتون رنگش مثل تو سایت نیست.عذرخواهی کردند و گفتند براتون درستشو ارسال می کنیم.

یه بنده خدای موتوری نشست ترک موتورش و کلی راهو کوبید اومد تو یه جعبه ای که قیمت تموم شدش بالای 200 تومنه برام یه جاکلیدی جایگزین آورد! نکته جالبش می دونین چیه؟ این که قبلی رو پس نگرفت!

این اتفاق یه بار دیگه برای یه بسته خودکار افتاد که رنگاش اونی نبود که می خواستم.گفتن می فرستیم پس بگیرن یا مبلغشو بهتون کد دلجویی می دیم.منم که هم شرمنده شده بودم بار قبل و  هم عاشق کد تخفیف بودم  بهشون گفتم همون کد تخفیفو بدین :).

یه کد بدون حداقل خرید به مبلغ خودکارا دادن بهم!

یه بار دیگه هم یه انبردست شصت کاره خریدم که یکی از اون شصت ابزارش خراب بود! پس فرستادم و چند روز بعد جایگزین کردن.

پیشنهادم به شما اینه که اگه از بامیلو خرید می کنین توجه داشته باشین اجناس مال خودش نیست و ممکنه یه بازاری  بی اخلاقی با توجه به این که خریدش اینترنتیه بخواد اجناس بی کیفیتشو بهتون بندازه.پس اصلا رودربایستی نداشته باشید.جنس مشکل داشت با پشتیبانی تماس بگیرین.پس می گیرن به راحتی و اون تامین کننده رو جریمه می کنن.